Știință în spatele pierderii grăsimilor. Pierderea în Greutate Breeze Review

știință în spatele pierderii grăsimilor

De luat masa Există multe dezbateri cu privire la ce tip de exercițiu este mai bun pentru sănătatea ta: aerob sau anaerob. Exercițiul aerob, cum ar fi mersul pe jos, mersul cu bicicleta sau alergarea, înseamnă că vă mișcați corpul, respirați mai repede și vă creșteți fluxul de sânge.

Noua știință a pierderii de grăsime

Este un nivel de activitate pe care îl puteți menține pentru o perioadă lungă de timp. Exercițiul anaerob, cum ar fi sprintul sau haltere, este o activitate scurtă, intensă, care te face să lucrezi la maximum și nu poate fi susținută mult timp.

Care este mai bun pentru pierderea în greutate? Atât exercițiul aerob, cât și cel anaerob au beneficii și ar trebui să le încorporați în rutină.

6 motive care te vor face să eviți arzătoarele de grăsime pentru pierderea în greutate

Dar, în cazul în care preocuparea dvs. Știința din spatele aerobului vs. Acest lucru duce la producerea de lactat și, în cele din urmă, la încetarea exercițiului. De ce exercițiul anaerob este mai bun pentru pierderea de grăsime Exercițiul aerob sau cardio-starea de echilibru se efectuează într-un ritm constant, scăzut până la moderat.

Acest tip de exercițiu, care utilizează fibre musculare cu mișcare lentă, este excelent pentru condiționarea cardiovasculară și îmbunătățirea rezistenței musculare.

Exercițiu aerob vs. anaerob: Care este cel mai bun pentru pierderea în greutate?

Deși se crede de obicei că acest cardio de intensitate redusă este optim pentru pierderea de grăsime, gândiți-vă din nou. Aceasta înseamnă că pentru majoritatea oamenilor sunt necesare perioade prelungite de exerciții aerobice pentru a obține pierderi semnificative de grăsime. Acest lucru duce adesea la un platou. Exercițiul anaerob se efectuează sub formă de antrenament la intervale de intensitate mare HIITunde rotiți intervale de intensitate mare cu intervale de recuperare.

Pierderea în Greutate Breeze Review

Acest lucru este benefic din mai multe motive. Economisi timp În primul rând, puteți obține un antrenament intens într-o fracțiune de timp. Dacă timpul este o limită pentru dvs. Îți vei epuiza mușchii și vei arde mai multe calorii decât ai face în aceeași perioadă de timp, făcând cardio la starea de echilibru.

excel preliminare de ceai

Arde mai multe calorii În al doilea rând, veți arde mai multe calorii în acea perioadă de timp. La sfârșitul zilei, cu cât antrenamentul este mai greu, cu atât vei arde mai multe calorii. HIIT va face ca cheltuielile dvs. Creșteți metabolismul În al treilea rând, vei construi mușchi și vei crește metabolismul.

HIIT necesită ca fibrele musculare cu mișcare rapidă să se angajeze în exerciții precum sprint, pliometrie și haltere, care măresc dimensiunea și forța musculară. Aceasta înseamnă că veți crește masa musculară, ceea ce va accelera metabolismul, pe măsură ce mușchiul arde mai multe calorii decât grăsimile. Efectul afterburn În al patrulea rând, veți experimenta efectul de post-arsură. Denumirea științifică a efectului de ardere este consumul excesiv de oxigen după exerciții EPOC.

EPOC este cantitatea de oxigen necesară pentru a readuce corpul în starea sa de repaus.

10 mituri despre pierderea în greutate și ceea ce spune știința cu adevărat

Sesiunile HIIT stimulează un EPOC mai mare, deoarece consumați mai mult oxigen în timpul lor, ceea ce creează un deficit mai mare pentru a înlocui post-antrenament. Aceasta înseamnă că veți continua să ardeți calorii chiar și după încheierea sesiunii HIIT.

Cel mai mare dezavantaj este că nu este pentru toată lumea. Veți avea nevoie de un nivel de bază de fitness înainte de a vă putea angaja în HIIT în siguranță și eficient.

pierdere în greutate biserică brentwood tn

Dacă sunteți nou în ceea știință în spatele pierderii grăsimilor privește exercițiile fizice, poate fi prea intens pentru corpul dvs. Dacă reușiți să efectuați HIIT, exerciții precum știință în spatele pierderii grăsimilor, sprint și haltere creează o șansă crescută de rănire, deoarece aceste mișcări explozive sunt rapide și necesită multă forță.

Și, în cele din urmă, HIIT poate fi dureros în timpul ședinței, din cauza intensității mari sau ulterior din cauza durerii.

  1. Pierdere în Greutate Breeze Review Ce; s; Secretul Slimului; Despre
  2. Pagina principala Noua știință a pierderii de grăsime Pierderea de grăsime poate fi un efort încăpățânat și uneori inutil pentru majoritatea oamenilor care doresc să se aplece sau să obțină aspectul tonifiat pe care îl urmăresc.
  3. Procentul de grăsime corporală pentru a pierde

Antrenament HIIT Dacă vă simțiți suficient de în formă pentru a vă încerca mâna la un exercițiu anaerob intens, încercați aceste probe de antrenament HIIT pentru arderea maximă a caloriilor. Sprinturi Sprintează totul timp de 30 de secunde, apoi recuperează-te timp de 1 minut.

Cardio de post - Cum funcționează, beneficii, pro și contra

Repetați timp de 20 până la 30 de minute. Antrenament de circuit Finalizați fiecare exercițiu din circuit timp de 30 de secunde, cu o pauză de 10 secunde după fiecare, dacă este necesar.

subțire în 7 săptămâni

Repetați acest circuit continuu timp de 10 minute: burpees.

Asevedeași