Pierderea în greutate după ce weekend cheat

Cheat meal Cheat day Comentează bine s; ia Goforme

Și vă pot spune cu mare convingere că nu este ușor să renunțați sau să rezistați mâncărurilor delicioase mai ales nesănătoase.

Ce se întâmplă dacă poți găsi o modalitate de a te bucura de mâncărurile delicioase fără să te îngrași? Ei bine, conceptul pierde greutatea face trage ups a înșela mesele sau a înșela zilele este exact asta!

Guru de fitness cred că oricine de pe un călătorie de slăbire ar trebui să vă bucurați de o zi de înșelăciune. De ce?

pierderea în greutate după ce weekend cheat câtă pierdere în greutate cu ceaiul de balerină

Îți aud inima bătând de entuziasm. DAR țineți acest gând - există un flipside. O întorsătură greșită și puteți reveni la vechile obiceiuri alimentare. Acest lucru te poate face să câștigi mai multă greutate ca niciodată. Deci, vă recomandăm să jucați după câteva reguli realizabile pentru a preveni acest lucru. Mai întâi, știți care este bun - o masă de înșelăciune sau o zi de înșelăciune.

În al doilea rând, câte calorii în plus ar trebui să consumi? În cele din urmă, ce ar trebui să consumi? Continuați să citiți pentru a slăbi inteligent și pentru a nu vă simți lipsiți. Sa incepem! Ce este o masă de înșelăciune? Shutterstock O masă ieftină este o masă care conține cu cel puțin de calorii în plus decât aportul zilnic de calorii desemnat. De exemplu, dacă urmați o dietă de de calorii, adăugați cu de calorii în pierderea în greutate după ce weekend cheat, adică puteți consuma în total de calorii.

O masă de înșelăciune este, de asemenea, bogată în macronutrienți.

pierderea în greutate după ce weekend cheat super slimming herb ceai

Puteți consuma pizza, burgeri, produse de patiserie, cartofi prăjiți sau orice altă mâncare preferată, dacă doriți cu adevărat. Dar practicați controlul porțiunilor. Iată cum diferă. Diferența dintre Cheat Meal și Cheat Meal Day O masă de înșelăciune este o masă bogată în calorii, în timp ce o zi de mâncare de înșelăciune este o fereastră de 12 ore în care poți să te descurci literalmente cu orice vrei.

Foi de înșelat pentru pierderea în greutate

O masă de înșelăciune este ideală pentru persoanele care fac exerciții fizice de minimum 3 ore pe săptămână și consumă alimente sănătoase, bogate în calorii. O zi a mesei de înșelăciune este pentru sportivi și culturisti care sunt foarte activi. Dacă nu sunteți un sportiv, un culturist sau cineva care este extrem de activ, cel mai bine este să stați departe de conceptul de zile de trișare.

pierderea în greutate după ce weekend cheat cum să pierdeți greutatea când sunteți mai în vârstă

Acest lucru se datorează faptului că, dacă nu arzi cantitatea nebună de calorii pe care le consumi, vei începe să te îngrași. De fapt, te vei ingrasa mai mult ca niciodata!

Cele mai bune moduri de a pierde în greutate definitiv, susținute de știință

Cu toate acestea, vă recomandăm să luați o pauză de la alimentația zilnică sănătoasă și bucurați-vă de o delicioasă masă de înșelăciune. Dar există câteva condiții prealabile. Când să mergi pentru o masă ieftină? Puteți merge la o masă ieftină atunci când: Ați urmat cu sârguință planul de alimentație sănătoasă. Ați lucrat cel puțin 3 ore pe săptămână. Ați ars cel puțin de calorii pe săptămână. Da cel cea mai mare condiție prealabilă pentru a vă bucura de o masă ieftină este - trebuie să o câștigați.

Când o veți câștiga, vă veți putea bucura de o masă de înșelătorie fără conștiința vinovată. Deci, cum ajută mesele de înșelăciune să împachetare de slăbire pierderea în greutate? Aflați mai departe.

Cheat Meal Strategii pentru pierderea în greutate și câștigurile de mușchi

Cum funcționează o masă înșelătoare pentru pierderea în greutate? Shutterstock Masa de înșelăciune funcționează pe câteva principii simple. Alan Aragon recomandă o masă ieftină după antrenament, deoarece atunci corpul tău va arde caloriile suplimentare pe care le consumi. Previne platoul de pierdere în greutate Mesele înșelătoare sunt cele mai bune pentru a sparge platourile pentru slăbit atunci când consumați mai puține calorii și vă antrenați în mod regulat, dar nu pierdeți flaconul.

Corpul tău se obișnuiește cu alimentele sănătoase, cu conținut scăzut de cal și, într-o perioadă, nu mai răspunde. Tot ce are nevoie corpul tău este să te trezești puțin. O masă înșelătoare face exact asta. Atunci când consumi o masă bogată în calorii, corpul tău are o nevoie foarte mare șoc caloric.

Make $450/Day in 15 Minutes - Digistore24 Tutorial for Beginners (Digistore24 Affiliate Marketing)

Celulele tale reiau să funcționeze, deoarece trebuie să ardă acele calorii suplimentare. În acest proces, metabolismul tău devine stimulat, iar tu începe să arzi din nou grăsimea. Echilibrează hormonii Leptina, hormonul care suprimă pofta de mâncare și grelină, hormonul stimulator al poftei de mâncare, este echilibrat atunci când consumați mesele bogate în calorii.

Mesele de înșelăciune săptămânale ajută la creșterea leptinei și la reducerea grelinei, reducând astfel durerile de foame. Ta funcția tiroidiană se îmbunătățește, de asemenea, iar nivelul tău de energie crește. Pauze de plictiseală Dietele pot fi plictisitoare, mai ales dacă sunt foarte stricte.

Dieta și pierderea în greutate: dieta 80-20 (sau weekend)

Oricine se poate plictisi să mănânce aceeași mâncare în fiecare zi. Dar mesele înșelătoare ajută la ruperea plictiselii. Te vei simți reîmprospătat și vei continua să urmezi regimul alimentar, ceea ce va da rezultate excelente pe parcursul unei perioade. Din experiența mea directă, pot garanta că o masă de înșelătorie funcționează.

Dar trebuie să știi cum să-l facă să funcționeze. Aici sunt Cele mai bune 10 strategii de trișare a meselor asta te va ajuta. Aruncă o privire.

20 de sfaturi pentru înșelăciunea pentru a pierde în greutate

Cele mai bune 10 strategii de masă pentru a pierde în greutate 1. Planificați înainte Shutterstock Planificarea în avans vă va împiedica să vă deranjați de la obiectivele de slăbire. Când știi că te vei bucura de o masă de înșelăciune mai târziu în acea săptămână, nu vei ceda poftelor tale la mijlocul săptămânii. Câștigă masa ta de înșelăciune Shutterstock Respectați-vă mesele de slăbire și planul de antrenament și apoi luați o masă ieftină.

Cu alte cuvinte, câștigă-ți masa de înșelăciune. Când câștigați masa de înșelăciune, puteți consuma calorii suplimentare fără vină și vă puteți simți bine cu dvs. Cunoașteți aportul maxim de calorii Shutterstock Pierderea în greutate nu este ușoară. Dar îl puteți ușura puțin, știind câte calorii suplimentare aveți voie să consumați în ziua mesei de înșelăciune. De obicei, s-ar putea să consumați de calorii în plus.

pierderea în greutate după ce weekend cheat pierdere în greutate plattsburgh ny

Nu depășiți limita. În limita de de calorii, puteți alege alimente delicioase și chiar să vă lăsați slăbiți pentru dulciuri. Alegeți Cheat Meals Mindfully Shutterstock Alegeți alimente bogate în calorii, care sunt, de asemenea, bogate în nutrienți. Alimentele precum orezul brun, sushi, falafel, tort de casă și chipsuri de tortilla la cuptor cu guacamole sunt bogate în calorii și carbohidrați, dar sunt, de asemenea, delicioase și hrănitoare.

Da, puteți lua o felie de pizza sau mâncare prăjită dacă doriți pentru ea. Dar asigurați-vă că nu depășiți limita de de calorii.

pierderea în greutate după ce weekend cheat înainte și după pierderea în greutate vedere laterală

Pierderea în greutate după ce weekend cheat înșela când ești înfometat Shutterstock Consumul unei mese înșelătoare atunci când înfometezi vă poate determina să consumați mai multe alimente. Trucul este să ai o ceașcă de ceai verde cu un biscuit digestiv cu cel puțin o oră înainte de a lua o masă ieftină. Puteți avea, de asemenea, o banană sau un pahar de suc proaspăt presat ca gustare. Arde grăsimea Shutterstock Antrenamentul este crucial atunci când încercați să slăbiți.

Așadar, vă recomand să aruncați grăsimea la sală antrenament cardio și de forță în fiecare zi alternativă. Sau dacă nu este ceașca ta de ceai, fă-o înot, dans, Pilates, yoga, alergare, etc.

Avantajul suplimentar al antrenamentului regulat este acela te vei simți bine, te vei bucura de un somn netulburat și vei fi fără stres. Împingeți-l până la sfârșit de săptămână Shutterstock Weekend-urile sunt cele mai bune pentru o masă bogată în calorii.

În general, avem tendința de a mânca mai mult în weekend, nu-i așa? Deci, mai bine profitați de ocazie! Este bine, atâta timp cât sunteți atenți la aportul caloric de calorii în plus. Personalizați mâncarea restaurantului Shutterstock Ieșiți la cină sau brunch și intenționați să luați o masă ieftină? Ei bine, cel mai bine este că tu solicitați bucătarului să facă un preparat care să fie în conformitate cu planul dvs.

Îndemnurile de a da drumul vin și pleacă pentru toată lumea. Chiar și Rock, care este la fel de renumit pentru dieta sa strictă ca și rolurile sale de film, își permite să facă câțiva pași mici. Cercetările arată că a face mici variații din când în când poate promova pierderea în greutate. Aflați acum tot ce trebuie să știți despre masa de înșelăciune și beneficiile acesteia pentru pierderea în greutate.

Vrei de calorii în plus - folosește-le cu atenție. Alegeți mâncarea preferată, dar aveți grijă cu dimensiunea porției. De asemenea, rețineți că sosurile și sosurile conțin calorii ascunse. Deci, dacă doriți o pierderea în greutate bendigo care picură în maion, luați în considerare și numărul de calorii din maion.

Acordați atenție mâncării Shutterstock Este important să acordați atenție mâncării în timp ce mâncați. Când nu te uiți la mâncare și mănânci, creierul tău nu primește un indiciu vizual despre ce și cât mănânci. Tocmai de aceea avem tendința de a termina o cadă mare de popcorn de brânză la jumătatea filmului și totuși dorim să ne aruncăm mai mult. Drept urmare, consumăm mai multe calorii fără să ne dăm seama. Deci, cel mai bine este să opriți toate distracțiile televizor, laptop, mobil etc.

Doar muncește și nu renunța niciodată. Toată transforma a durut în jur de 5 ani. Succes îți doresc!

Renunță la poftele tale Shutterstock Da! Acesta este momentul în care poți cedează poftelor tale alimentare. Da, consumul de prea multe grăsimi trans și carbohidrați rafinați vă poate afecta sănătatea, dar echilibrează-l mâncând sănătos celelalte zile.

  • Pizza cu crustă umplute.
  • Cheat meal Cheat day Comentează bine s; ia Goforme

De asemenea, puteți face pepite de pui, pizza, burger, pene de cartofi, prăjituri, fursecuri și orice mâncare te tentează acasa. Aceste 10 strategii vă vor ajuta să vă bucurați de o masă delicioasă fără teama de a vă ingrasa.

Asta înseamnă că poți lua o masă ieftină în fiecare zi? Să aflăm în secțiunea următoare. Care sunt cele mai bune zile pentru mesele ieftine? Cele mai bune zile pentru a savura o masă de înșelăciune sunt fie vineri seara, fie sâmbătă brunch.

Acestea sunt zilele în care majoritatea dintre noi tind să renunțe la inhibițiile noastre alimentare și să se bucure. De asemenea, ar trebui să fii atent dacă ieși pierderea în greutate după ce weekend cheat prietenii sau familia sau la o întâlnire. Consumând aproximativ de calorii în plus și apoi supraexercitarea poate provoca leziuni și oboseală musculară.

pierderea în greutate după ce weekend cheat pierderea în greutate rch

Cum te vei simți postând o masă ieftină?

Asevedeași