Trageți ups pierde în greutate

Recomandat de pierdere în greutate pilule uk |

Scândură laterală cu ridicare cu halteră Imagine: Shutterstock Scândura laterală cu ridicare cu gantere este un exercițiu distractiv care funcționează pe triceps, piept, spate, miez și glutei. Cum se face scândură cu ridicarea cu gantere Asumați poziția scândurii laterale culcându-vă pe o parte.

Țineți un picior pe celălalt. Luați o greutate de 5 kilograme cu mâna de sus și țineți cealaltă mână pe podea. Asigurați-vă că palma este plată pe podea.

lactația de pierdere în greutate hyper slabire pareri

Ridicați corpul în sus, astfel încât doar un picior și un braț să fie pe pământ. Ridică mâna de sus și întinde-o drept în sus. Aduceți încet mâna de sus în poziția inițială.

Sunt Pull Up-urile mai grele decât Chin Ups?

Faceți 1 set de 10 repetări pe fiecare parte. Închideți presa Grip Bench Imagine: Shutterstock Presa pe bancă cu aderență strânsă vă ajută să vă lucrați tricepsul, bicepsul, pieptul, umerii și miezul.

pierde grăsimea superioară a corpului granturi de scădere în greutate în bc

Cum se face Închideți presa cu bancă de prindere Așezați-vă pe o bancă și apucați o bară. Păstrați mâinile la lățimea umerilor, brațele întinse și palmele orientate în sus.

Low Impact 30 minute cardio workout- Beginner/intermediate

Coborâți încet antebrațul până când bara atinge pieptul. Inspirați în timp ce faceți acest trageți ups pierde în greutate. O pauză pentru o clipă. Expirați și ridicați brațele și readuceți-le în poziția inițială. Faceți 2 seturi de 10 repetări. Împingere inversă a tricepsului Imagine: Shutterstock Împingerea tricepsului cu prindere inversă ajută, de asemenea, la tonificarea tricepsului, a bicepsului și a umerilor.

Cum se face Pushdown pentru triceps cu grip invers Atașați o bară dreaptă pe un scripete înalt în sala de gimnastică.

pentru a pierde greutatea grăsime ridicată pentru pierderea în greutate

Faceți bara și țineți-o cu palmele îndreptate în sus, cu brațele și picioarele depărtate la lățimea umerilor și coatele aproape de corp. Trageți atașamentul drept până la piept.

Recomandat de pierdere în greutate pilule uk

Păstrați brațele staționare. Aceasta este poziția de plecare. Inspirați și aduceți atașamentul drept în jos până când este aproape de punctul în care se termină șoldurile. Expirați și aduceți antebrațele înapoi în poziția inițială.

urshan pierderea în greutate modalități de a arde grăsimea buricului mai repede

Push-Up cu bile de stabilitate Imagine: Shutterstock Acest lucru este similar cu împingerea tricepsului, dar veți folosi o minge medicamentoasă. Mingea medicamentoasă va duce acest exercițiu la un nivel superior și, de asemenea, vă va crește stabilitatea și forța. Cum să faci stabilitate Minge push-Up Sprijiniți-vă partea superioară a corpului, așezând palmele pe pământ.

Dificultate Deși numele sunt uneori folosite în mod interschimbabil, chinup-urile și pullup-urile sunt două exerciții diferite pentru spatele tău. Diferența dintre aceste două exerciții este minimă - nu mai mult decât o schimbare a aderenței - dar această caracteristică simplă afectează natura și dificultatea exercițiilor. Pullup-urile sunt mai dure și subliniază mușchii diferiți decât chinup-urile. Trage Un pullup folosește un mâner suprasolicitat - palmele sunt orientate spre podea. Luați o bară de tracțiune cu o lățime a umerilor sau ușor mai lată, peste mâner.

Țineți degetele de la picioare pe o minge medicamentoasă și echilibrați-vă corpul. Dacă doriți să reduceți tensiunea asupra miezului, așezați tibia și genunchii pe bila de stabilitate.

Recomandat de pierdere în greutate pilule uk |

Păstrați brațele întinse, nucleul angajat și palmele puțin mai aproape decât lățimea umerilor. Flexează coatele și coboară până când brațele superioare sunt la 90 de grade cu antebrațele. Coborâți corpul cât puteți tolera. Inspirați și ridicați-vă încet până la poziția inițială. Faceți 2 seturi de 12 repetări.

  1. Sunt push-up-urile mai bune decât ridicarea greutăților? - Dieta si pierderea in greutate
  2. Avantajele arzătoarelor de grăsime
  3. Cum să pierdeți greutatea cu duromine

Notă: Apăsați în sus cu omoplații departe de urechi la sfârșitul scufundării. Nu vă forțați să coborâți la un unghi de 90 de grade în scufundare. Bacsis: Degetele mari trebuie să fie în linie cu mameloanele în fiecare variantă de împingere. A avea mâinile prea departe în față poate duce la leziuni la umăr, iar a avea mâinile prea îndepărtate poate duce la leziuni la încheietura mâinii.

Asevedeași