Știință la pierderea de grăsimi. 10 mituri despre pierderea în greutate și ceea ce spune știința cu adevărat

Cele mai bune 25 de super-alimente pentru pierderea în greutate susținute de știință

Referințe Cele mai bune 25 de super-alimente pentru pierderea în greutate susținute de știință Superalimentele sunt supereroi pentru pierderea în greutate. Proprietatea lor de a arde grăsime este deosebită; perfect pentru pierderea în greutate pe termen lung și pe termen scurt. Dar, iată o problemă practică. Iată ghidul tău perfect pentru scăderea în greutate fără să-ți fie foame tot timpul.

Aruncă o privire! Cele mai bune 25 de super-alimente care ard grăsimi 1. Ceai verde La doar 2 calorii pe ceașcă, ceaiul verde este cea mai bună băutură pentru pierderea în greutate. Conține epigalocatechină galat EGCGun fitonutrient care are proprietăți antioxidante. Ajută la eliminarea radicalilor nocivi de oxigen liber care cauzează creșterea în greutate din cauza inflamației din corp 1.

Fructele și pierderea în greutate - ce fructe au cele mai puține calorii? - GymBeam Blog

Consumați căni 8 oz de ceai verde pe zi pentru a vedea un efect vizibil în trei săptămâni. Avocado Un avocado mediu conține de calorii. Dar, grăsimile și nutrienții sănătoși din avocado îl fac unul dintre cele mai bune alimente pentru pierderea în greutate. Cercetătorii au descoperit că grăsimile mononesaturate sănătoase, fibrele dietetice și alte substanțe fitochimice benefice din avocado au ajutat la scăderea în greutate și au fost protejate împotriva tulburărilor metabolice 2.

Ai arde grăsimi? Fă-o așa!

Afine Shutterstock O ceașcă de spanac conține 7 calorii, iar o ceașcă de kale conține 33 de calorii. Spanacul ajuta la neutralizarea radicalilor nocivi ai oxigenului liber. De asemenea, crește expresia genelor implicate în metabolism și vă împiedică să consumați cantități excesive de alimente secretând hormoni de sațietate 8. Pe de altă parte, consumul de kale poate reduce nivelul glicemiei 9. Lintea Galben, roșu, verde sau negru - linte sunt una dintre cele mai bune surse de nutrienți din timpuri imemoriale.

Pe lângă faptul că sunt bogate în proteine, ele conțin și fibre dietetice, fier, potasiu, acid folic și mangan din abundență O jumătate de cană de linte fiartă conține doar de calorii! Proteinele și fibrele alimentare necesită timp pentru a fi digerate. De aceea, te simți sătul pentru o lungă perioadă de timp după ce ai consumat linte.

Mit: Exercițiul fizic în zona de ardere a grăsimilor arde mai multe grăsimi.

Chili Shutterstock Migdalele sunt surse excelente de fibre dietetice, grăsimi sănătoase, vitamine și minerale. Patru migdale conțin 28 de calorii. Oamenii de știință au descoperit, de asemenea, că migdalele au contribuit la o scădere mai mare în greutate în comparație cu dietele cu conținut scăzut de calorii LCD Cincisprezece fistic în coajă conțin 60 de calorii. Fisticul este o gustare excelentă pentru pierderea în greutate. Acestea sunt încărcate cu proprietăți antioxidante și antiinflamatorii și ajută la scăderea nivelului seric de trigliceride, protejează de diabetul de tip 2, reduc tensiunea arterială și scad șansele de boli cardiovasculare O sută de grame de iaurt grecesc conține aproximativ 60 de calorii.

Informații despre autor și sursă

Este o opțiune excelentă de gustare, deoarece ajută la îmbunătățirea sațietății și digestiei 16 Citrice - grapefruit, lămâie și tei Shutterstock Citricele au un conținut scăzut de calorii și surse bune de vitamina C. O jumătate de grapefruit conține aproximativ 50 de calorii.

Persoanele care consumă grapefruit au un profil lipidic din sânge mai bun, colesterol LDL rău scăzut și o sensibilitate îmbunătățită la insulină și sunt protejați de bolile cardiovasculare 18 Alte citrice precum portocalele, lămâile, lămâile și kiwi sunt surse bune de vitamina C, care ajută la creșterea sațietății Pește gras - somon, sardină și macrou Consumați pești grași precum somonul, macrouul și sardinele pentru a pierde în greutate și a vă proteja inima de diferite boli.

Ele ajută la reechilibrarea raportului omega-3 și omega Alimentele pe care le consumăm în general sunt bogate în omega-6, ceea ce duce la inflamații și stres în organism. Acest lucru, la rândul său, provoacă acumularea toxică în organism, ducând la creșterea în greutate și tulburări metabolice. Peștii grași sunt încărcați cu acizi grași omega-3, iar aportul mai mare de omega-3 va reduce nivelul inflamației și stresului Acest lucru duce la pierderea în greutate. Lapte complet gras Shutterstock O cană de lapte plin de grăsime conține de calorii.

știință la pierderea de grăsimi vreau sa slabesc 1 kg intr- o saptamana

Noi dovezi științifice sugerează că laptele cu conținut ridicat de grăsimi poate ajuta la scăderea în greutate. Oamenii de știință de la Universitatea din California, San Francisco au descoperit că consumatorii de lapte și lactate cu conținut ridicat de grăsimi se aflau pe partea inferioară a scalei obezității. Ei au emis ipoteza că acidul butiric prezent în lapte ajută la scăderea inflamației și la creșterea grăsimilor legate de inflamație. Laptele plin de grăsime crește, de asemenea, sensibilitatea la insulină și metabolismul Quinoa Quinoa este un pseudo-bob care este foarte recomandat celor care încearcă să slăbească.

6 moduri simple de a pierde grăsimea din burtă, bazată pe știință

O jumătate de cană de quinoa are doar calorii și te umple cel puțin două ore. Cercetătorii de la Institutul de Cercetări Medicale și de Sănătate Illawarra au descoperit că quinoa conține proteine, saponine și hidroxidecisonă.

Acești fitonutrienți ajută la îmbunătățirea profilului lipidelor din sânge și la prevenirea creșterii în greutate Broccoli Shutterstock Semințele de schinduf sunt unul dintre cele mai eficiente superalimente pentru slăbit. Acestea funcționează prin stimularea metabolismului, prevenirea acumulării de grăsimi, creșterea sensibilității la insulină, îmbunătățirea activității antioxidante și promovarea reglării descendente a enzimelor de sinteză a grăsimilor Înmuiați două lingurițe de semințe de schinduf peste noapte într-o cană de apă.

Se strecoară și se bea apa primul lucru dimineața. Pepene verde O ceașcă de pepene verde suculent conține doar 47 știință la pierderea de grăsimi calorii. Pepenele verde conține un antioxidant puternic numit licopen Este, de asemenea, o sursă excelentă de carbohidrați complecși, vitamine, minerale și apă.

știință la pierderea de grăsimi powerade zero rău pentru pierderea în greutate

Consumând o ceașcă de pepene verde când ți-e foame, te vei ține sătul cel puțin o oră, te va rehidrata și vei reduce inflamația din corp. Drept urmare, vei începe să slăbești fără să știi nici măcar!

10 mituri despre pierderea în greutate și ceea ce spune știința cu adevărat

Spirulina Shutterstock Spirulina a început ca hrană pentru soldații în război sau oamenii de știință din spațiu. A devenit rapid popular pe piața principală a fitnessului datorită conținutului său ridicat de proteine.

Este o bacterie în formă de spirală încărcată cu beneficii pentru sănătate pentru oameni.

știință la pierderea de grăsimi full house dj pierdere în greutate

Este încărcat cu proteine, acizi grași, calciu, polizaharide care stimulează repararea ADN-ului, beta-caroten, vitamina E, vitamine solubile în apă, fier, magneziu, potasiu și alte urme minerale Oamenii de știință polonezi au descoperit că trei luni de consum regulat de spirulină au contribuit la îmbunătățirea IMC, a tensiunii arteriale și a funcției endoteliale Acolo îl ai - 25 de superalimente pentru slăbit pe care acum le poți identifica cu ușurință în supermarket.

De asemenea, urmați obiceiuri sănătoase, cum ar fi exerciții fizice regulate, odihnă, meditație, evitarea excesului știință la pierderea de grăsimi alcool și relaxare.

Cele mai bune 25 de super-alimente care ard grăsimi

Urmați aceste sfaturi și vă veți simți mai bine în interior și în exterior. Mult noroc! Administrarea corectă a zahărului din sânge va ajuta la gestionarea poftei de mâncare, la reducerea poftei de zahăr și la reducerea greutății.

Concluzie Superalimentele sunt excelente pentru pierderea în greutate și bunăstarea generală. Urmați obiceiuri sănătoase, cum ar fi exerciții fizice regulate, odihnă, meditație, evitarea excesului de alcool și relaxare.

Cele 5 reguli de bază privind pierderea de grăsime susținute de știință

Te vei simți mai bine în interior și în exterior în cel mai scurt timp. Chia induce pierderea de greutate discretă clinic și îmbunătățește profilul lipidic numai la valorile anterioare modificate. Nutrición hospitalaria, Institutul Național de Sănătate. Efectele consumului zilnic de grapefruit asupra greutății corporale, lipidelor și tensiunii arteriale la adulții sănătoși, supraponderali.

Metabolism, Institutul Național de Sănătate. Efectele grapefruitului asupra greutății și rezistenței la insulină: relația cu sindromul metabolic. Jurnalul alimentelor medicinale, Institutul Național de Sănătate.

🍀 Mănâncă și slăbește! 20 de alimente care ard rapid grasimile - Eu stiu TV

Acizii grași polinesaturați Omega-3 cu lanț lung pot fi benefici pentru reducerea obezității - o revizuire a nutrienților, Institutul Național știință la pierderea de grăsimi Sănătate. Alimente vegetale pentru nutriția umană, Institutul Național de Sănătate. Cercetare nutrițională, Institutul Național de Sănătate.

Pierderea de grăsime și zahăr

Journal of food science, Institutul Național de Sănătate. Efectele consumului de spirulină asupra greutății corporale, tensiunii arteriale și funcției endoteliale la caucazienii hipertensivi supraponderali: un studiu dublu-orb, controlat cu placebo, randomizat.

Articole interesante.

Asevedeași