Orientări pentru a pierde rapid în greutate

orientări pentru a pierde rapid în greutate

renunțe la fumat, puteți pierde în greutate

Cum puteți pierde în greutate rapid în naturale By admin On February 16,20 0 Comment Formula pentru pierderea în greutate este simplă: mâncați mai puține calorii decât ardeți.

Dar metodele de a face acest lucru pot varia.

pierdere în greutate fișiere svg

Pentru a obține cea mai recentă știință privind pierderea în greutate, Live Science a efectuat o căutare de câteva luni pentru cele mai bune informații. Am contactat aproape o duzină de experți care au cercetat pierderea în greutate și am analizat cele mai bine apreciate studii de pierdere în greutate efectuate până în prezent.

  • 2021pounds și doriți să pierdeți în greutate
  • Cum puteți pierde în greutate rapid în naturale | Ecco Sport Team

Obezitatea este periculoasă Am vrut să știm ce au găsit aceste studii și, cel mai important, când toate știința și dovezile au fost fierte, ce recomandă experții pentru persoanele care ar dori să piardă kilograme într-o manieră sigură și sănătoasă. Toți experții au subliniat un lucru: abordarea unei persoane la pierderea în greutate ar trebui să fie una plăcută și poate fi menținută pe termen lung.

Pierderea în greutate nu ar trebui să se refere la privare, deoarece dietele care privează oamenii de alimentele preferate tind să fie de scurtă durată.

Dieta și posturi de yoga pentru slăbit

Oamenii ar trebui să se concentreze pe a face modificări ale stilului de viață — uneori chiar și cele mici, cum ar fi reducerea zahărului din cafea — pentru a reduce aportul total de calorii. În timp ce aceste modificări nu ar putea duce la cantități drastice de pierdere în greutate în perioade scurte, ele pot produce pierdere în greutate sănătos, treptată, care va contracara tendința naturală pentru oameni să câștige în greutate ca acestea de vârstă. Așa cum vom descrie în detaliu mai jos, un program de pierdere în greutate de succes, de obicei, implică reducerea pe calorii, creșterea activității fizice și de a face modificări de comportament pentru a vă ajuta să rămânem cu un regim de dieta si exercitii fizice pe termen lung.

pierderea în greutate vloggers

Deși știința nu a stabilit încă o legătură sigură între obezitate și fiecare risc pentru sănătate, țesutul adipos suplimentar pare a fi cel mai mare vinovat. Mai multă grăsime în gât a fost legată de apneea de somn, în timp ce compușii eliberați de celulele grase pot crește șansele de a dezvolta diabet de tip 2.

Cum să vă calculați greutatea În plus, cu cât mai multă grăsime corporală poartă o persoană, cu atât mai mult sânge este necesar pentru a furniza țesutului oxigen și nutrienți, ducând la creșterea tensiunii arteriale.

Pe de altă parte, pierderea în greutate poate ameliora astfel de sarcini asupra corpului, ducând la beneficii pentru sănătate, inclusiv scăderea tensiunii arteriale, a colesterolului și a zahărului din sânge.

  • Sfaturi pentru a pierde în greutate în 3 luni
  • Plan de dieta exact pentru a pierde in greutate Plan de dieta pentru pierderea in greutate

De aceea, unul dintre cele mai utilizate indicatoare pentru a pierde kilograme este indicele de masă corporală IMC — un indicator al grăsimii corporale dezvoltat de statisticianul Belgian Adolphe Quetelet încare se bazează pe raportul dintre înălțime și greutate.

De exemplu, o persoană care este de 5 picioare plăcuță plăcută pierdere în greutate inci 1,7 metri și cântărește lbs. Riscurile cresc pe măsură ce o persoană urcă această scară IMC, cu numere cuprinse între 25 și 29, 9 considerate supraponderale și BMI de 30 sau mai mari considerate obeze, potrivit NIH.

Deși IMC este ușor de calculat, nu este o măsură perfectă a grăsimii corporale.

Ce este slăbitul din grăsime? Cele mai bune 8 exerciții pentru pierderea în greutate - My Body Guide 6 moduri simple de a pierde grasimea de pe burta - Sanatatea Ta Îmi pierd în greutate în piept și a feței și burta plină Cum să pierzi grăsimea din burtă consumând apă Slăbitul din greutate Vs. Postul de apă să piardă rapid greutatea temporară Cum pot să-mi pierd greutatea în burtă Consumul zilnic de apă suficientă vă poate ajuta să vă pierdeți kilograme permanente, dar nu există scurtături rapide pentru pierderea în greutate. O postare rapidă cu apă vă poate ajuta să pierdeți câteva kilograme pe termen scurt, dar fiți conștienți că greutatea va reveni imediat ce vă veți rupe postul. Apa potabilă pentru a ajuta la pierderea în greutate permanentă Bea suficientă apă în fiecare zi pentru a te umple.

De exemplu, persoanele cu o cantitate mare de masă musculară pot avea un IMC ridicat fără a fi supraponderali sau obezi. Dacă IMC vă plasează în categoria obeză, este timpul să pierdeți în greutate, conform celor mai recente linii directoare de gestionare a greutății de la American Heart Association și alte organizații profesionale.

Cum pot să-mi pierd greutatea în burtă

Pierderea în greutate este, de asemenea, recomandată dacă sunteți supraponderal și aveți alți factori de risc pentru boli de inimă, cum ar fi diabetul, hipertensiunea arterială, nivelurile ridicate de colesterol sau o circumferință a taliei mai mare de 35 inci 88 centimetri pentru femei și 40 inci centimetri pentru bărbați.

Pentru femei, asta înseamnă să consumi aproximativ 1. Pentru bărbați, înseamnă un aport zilnic de aproximativ 1. Cu toate acestea, numărul de calorii pe care ar trebui să le consumi poate varia în funcție de greutatea actuală și de nivelul de activitate. Studiul este notabil pentru că s-a uitat la date din studiile clinice care compară direct foarte scăzut de calorii diete cu tipic de regim hipocaloric, care este o metodă mai bună decât să te uiți la studii care nu implică orientări pentru a pierde rapid în greutate comparație, și în loc să includă doar un singur regim.

Oamenii pot pierde în greutate pe o serie de diete diferite, atâta timp cât consumă mai puține calorii decât ard. Adesea, chiar și mici schimbări în dieta dvs.

Un plan de dietă precis pentru a pierde în greutate, 2.

Ceaiul vă ajută să pierdeți grăsimea burtă exemplu, doar înlocuirea unei gustări nesănătoase în fiecare zi cu fructe și legume sau eliminarea unei gustări de seară poate duce la scăderea în greutate.

Mai mult, nu se întâmplă nimic magic atunci când tăiați grăsimea — nu duce la pierderea în greutate în plus, au arătat studiile. Și pentru cât de intens exercițiu trebuie să fie, expertii recomanda ca persoanele care doresc să piardă în greutate satisface guvernului orientări de cel puțin de minute de activitate fizică moderată cum ar fi mersul pe jos în fiecare săptămână, sau aproximativ 30 de minute pe zi, timp de cinci zile pe săptămână.

Iată un sfat care poate face un zâmbet dieter sau căscat: dormiți mai mult.

program slabire abdomen

Un număr tot mai mare de dovezi orientări pentru a pierde rapid în greutate că obținerea unui somn insuficient crește riscul de obezitate. Cu toate acestea, majoritatea acestor studii au fost efectuate la un moment dat, ceea ce face dificilă determinarea dacă o cantitate mică de somn a fost o cauză sau un efect al creșterii în greutate.

Asevedeași