Fat tip burning. The Fat-Burning Man Show with Abel James: Real Food, Real Results

fat tip burning

fat tip burning

Bicicleta eliptica Durata minima a programului de antrenament e de minim 10, maxim 14 sedinte! Alegem programe moderate de antrenamente cardio, cu cresterea progresiva a intensitatii, tempoului si duratei de timp, de-a lungul celor 10 — 14 sedinte.

fat tip burning

La sfarsit, dupa efort cooldownscadem progresiv tempoul si intensitatea, astfel incat pulsul sa revina la o valoare normala. Dupa prima etapa iti recomandam sa vizitezi din nou cornerul U love U! ETAPA 2 Acum ca ai crescut rezistenta organismului la efort, e timpul sa construiesti o baza pentru o sustinere mai buna a articulatiilor si evitarea accidentarilor. Pentru a putea rezista pana la capat indiferent de contextul in care te afli, ai nevoie de forta.

fat tip burning

In primul rand ai nevoie de forta mentala, autoderminare, dar la fel de important, ai nevoie de forta fizica. Veti invata cum sa folosesti aparatele de fitness si mai ales cum sa executi corect exercitii atat la aparate, cat si cu propria greutate a corpului. Aceasta etapa va fi impartita in 2 circuite: Circuitul 1: un set de exercitii pentru grupele musculare mari, plus abdomen si lombari.

fat tip burning

Pierderea degetului de greutate 2: un set de exercitii pentru grupele musculare mari, plus un set de exercitii pentru grupele musculare mici biceps, triceps, gambe. Recomandam: pauze intre serii si intre exercitii o frecventa a antrenamentelor de cel putin doua pe saptamana cresterea treptata a intensitatii efortului ETAPA 3 Stabilirea propriei strategii si implicit a unui program de antrenament adaptat nevoilor, obiectivelor si specificului tau sunt esentiale in aceasta fat tip burning.

Ce se intampla in aceasta etapa? Vei primi un program structurat in care vei putea folosi toate aparatele din sala, si, impreuna cu un antrenor, vei alege cele mai potrivite exercitii pentru a-ti indeplini obiectivele! Programul de antrenament va fi structurat pe zile: minim 3 zile, dar noi recomandam 4 zile pe saptamana.

In functie de cum ai evoluat in primele doua etape, iti vei putea stabili obiectivele mult mai specific.

fat tip burning

Go este un program de antrenament dedicat atat celor care se afla la linia de START si abia incep sa mearga la sala, cat si celor care vor sa treaca deja la etapa 3, de definire. Asadar: Fat tip burning vrei sa mergi la sala si nu stii de unde sa incepi, antrenorii nostri te pot ajuta si indruma in directia corecta.

fat tip burning

Acest program de antrenament este creat special pentru clientii nostri care doresc anumite rezultate: masa musculara, slabit si tonifiere sau mentinere.

Asevedeași