Există zona de ardere a grăsimilor

Zona de ardere a grăsimilor vs. Zona Cardio

Adevarul despre zona de ardere a grasimilor by Paige Waehner Share on Facebook Share on Twitter Te exerciti pentru ca vrei sa slabesti?

Cap 1 Determinați zona dvs. Există o formulă relativ simplă pentru a vă ajuta să determinați unde va cădea zona de ardere a grăsimilor. Mai întâi, găsiți rata maximă a inimii MHR.

Dacă da, probabil că ați auzit sau ați spus că pentru cele mai bune rezultate în ceea ce privește pierderea în greutate trebuie să lucrați în "zona de ardere a grăsimilor". Dar ce este zona de ardere a grăsimilor și funcționează cu adevărat?

Related Content

Cât de greu ar trebui să faceți cu adevărat în timpul exercițiilor fizice? Ce este zona de ardere a grăsimilor?

Când vine vorba de exerciții fizice, în special de exerciții cardio, există diferite zone ale ritmului cardiac care se echivă cu niveluri diferite de intensitate.

  1. Acest fenomen a condus la teoria că trebuie să faci mișcare la intensități scăzute pentru a arde grăsimile.
  2. Modalități de a pierde în greutate săptămânal

Aceste niveluri diferite de intensitate determină de fapt ce sisteme de energie utilizează corpul în timpul exercițiilor fizice și care afectează în mod direct cât de multe calorii ardeți. Din aceste numere, puteți vedea că zona de ardere a grăsimilor este cea mai mică intensitate. Deci, de ce se numește zona de ardere a grăsimilor?

Account Options

Deoarece organismul se bazează pe mai multe grăsimi pentru combustibil atunci când lucrați la o intensitate mai mică. Unii oameni au tradus acest lucru pentru a însemna că de fapt ardem mai multă grăsime atunci când lucrăm la o intensitate mai mică, dar asta e un pic de concepție greșită.

retete keto de post

În timp ce antrenamentele cu intensitate mai mică sunt excelente pentru începători și pentru că sunt minunate pentru durabilitatea clădirii, trebuie să lucrați mai mult pentru unele antrenamente dacă doriți cu adevărat să scăpați în greutate.

Adevarul despre zona ta de ardere a grasimilor Problema este că organismul arde un procent mai mare de calorii din grăsime din zona de ardere a grăsimilor sau la intensități mai mici.

Adevărul în mit

Este numărul de calorii pe care le ardeți care duce la cea mai mare pierdere în greutate și pur și simplu nu veți arde atât de multe atunci când lucrați la o intensitate scăzută tot timpul. Diagrama de mai jos descrie caloriile de grăsime consumate de o femeie de de lire sterline în timpul exercițiilor cardio. Acest lucru nu înseamnă că exercițiul de intensitate redusă nu are locul lui.

întâlniri de pierdere în greutate melbourne

De fapt, antrenamentele de anduranță ar trebui să fie un program de fitness complet, împreună cu antrenamente mai scurte, cu intensitate mai mare sau antrenamente în interval, care sunt o modalitate excelentă de a arde calorii și de a crea rezistență. Pentru a afla propria zonă de ritm cardiac țintă, puteți utiliza acești pași detaliați pentru a vă imagina propriile niveluri de intensitate.

Structurarea antrenamentelor cardio Deci, dacă doriți să pierdeți în greutate, ar trebui să arătați un program cardio?

sănătatea bărbaților pierde în greutate

Un program general ar include antrenamente la o varietate de intensități în zona țintă a ritmului cardiac. Dacă faceți 5 antrenamente cardio pe săptămână, este posibil să aveți un program de antrenament de mare intensitate, un antrenament de intensitate mai mică și apoi două pe undeva în mijloc.

Exemplu de program de antrenament cardio pentru începători Să presupunem că sunteți începător și că încercați să vă dați seama cum să puneți împreună un program cardio care vă permite să vă construiți încet rezistența în timp ce vă scoateți puțin din zona dvs.

SOS grăsimea din jurul taliei!

De unde începeți? Începeți prin a vă concentra pe o antrenament mai moderată - Practicând să ieșiți din zona dvs.

Te plimbi în zona de ardere a grăsimilor? În timp ce orice exercițiu poate arde calorii, mersul pe jos timp de 45 de minute mobilizează corpul pentru a se umfla în rezervele de grăsime și pentru a arde grăsimea stocată. Plimbare poate atinge această intensitate exercițiu care utilizează mai mult grăsime ca combustibil. Intervalul frecvenței cardiace pentru această zonă variază în funcție de vârsta dvs.

Mai jos este un program există zona de ardere a grăsimilor probă cu aproximativ 3 zile de cardio și 2 zile de mers pe jos. O altă opțiune extraordinară este să obțineți un pedometru sau un instrument de urmărire a activității pentru a urmări pașii dvs.

Asevedeași