El vrea să pierzi greutatea

el vrea să pierzi greutatea

Ce greșeli faci când spui că vrei să slăbești

Nu uitați să mâncați bine Obiectivul de a pierde în greutate este un obiectiv excelent, dar a merge prea greu prea repede te-ar putea pregăti pentru eșec pe termen lung. În schimb, pierderea moderată în greutate prin adoptarea unui stil de viață sănătos este metoda recomandată de majoritatea experților în sănătate. Dacă vrei să-ți stabilești un obiectiv realist, de ce să nu urmărești să slăbești 7 kilograme într-o lună? Pierderea a 7 kilograme într-o lună se reduce la puțin mai puțin de 2 kilograme pe săptămână, lucru pe care îl veți găsi atât realizabil, cât și durabil, în funcție de greutatea inițială și de necesitatea de a pierde în greutate.

Mai important, dacă doriți să pierdeți 7 kilograme într-o lună vă poate ajuta să începeți să dezvoltați obiceiuri de viață mai sănătoase, care vă vor aduce beneficii, indiferent de ceea ce spun numerele de pe scară. Iată ce trebuie să știi dacă vei face ca această aspirație să devină realitate.

Slăbesc când ard până la de calorii pe banda de alergare în fiecare zi? Câte calorii ardeți pe banda de alergare nu este chiar important, ceea ce contează este: Cât de mare este metabolismul zilnic total în calorii și cât de mult înlocuiți cu alimente și băuturi.

Slăbire lentă, durabilă Sigur, ce persoană care se luptă cu greutatea lor nu ar vrea să slăbească 40 sau 50 de kilograme în doar o lună?

Din păcate, o astfel de scădere rapidă în greutate nu este realistă. Chiar dacă Centrele pentru Controlul și Prevenirea Bolilor CDC recunosc că este firesc să vrei să slăbești repede, este mai probabil să o menții oprită dacă o pierzi la o rată constantă de aproximativ 1 până la 2 kilograme pe săptămână.

Slăbesc când ard până la 300-500 de calorii pe banda de alergare în fiecare zi?

Clinica Mayo recomandă un obiectiv de 1,5 kilograme pe săptămână, care necesită crearea unui deficit de aproximativ până la de calorii pe zi.

Acest lucru înseamnă că obiectivul de a pierde 7 kilograme într-o lună ar fi pe capătul mai agresiv al obiectivului de slăbire lent, dar constant. Și pentru unii oameni, pierderea a 7 kilograme este tot ce ar putea avea nevoie pentru a pierde. CDC încurajează oamenii să-și determine indicele de masă corporală IMC împărțind greutatea lor în kilograme la pătratul înălțimii lor în metri.

el vrea să pierzi greutatea pierde greutatea a trei zile

Deși acest calcul nu este infailibil, întrucât o persoană deosebit de musculară ar putea avea un IMC mai mare, cu un procent moderat de grăsime corporală, vă oferă totuși o idee generală dacă greutatea dvs.

Dacă o persoană are o înălțime de 5 picioare, 10 inci și cântărește de kilograme, acea persoană ar avea un IMC de 25,8.

Cum să pierzi 7 kilograme într-o lună

Dar dacă persoana respectivă ar pierde 7 kilograme și ar scădea la un IMC de 24,8, greutatea acelei persoane ar fi într-un interval sănătos.

Chiar și pentru persoanele care au nevoie să slăbească o cantitate semnificativă de greutate, a decide să slăbească 50 de kilograme ar putea fi descurajant. Această pierdere moderată în greutate oferă în continuare beneficii semnificative pentru sănătate, cum ar fi scăderea tensiunii arteriale și riscul redus de boli cronice, chiar dacă persoana este încă supraponderală sau obeză.

Din acest motiv, pornirea mică este o opțiune ideală. Pierde 7 kilograme într-o lună Vrei să-ți dai seama câte calorii trebuie să arzi pentru a slăbi 7 kilograme într-o lună?

întrebarea mea este cât de mult slăbesc într-o lună? cu banda de alergat

Faceți calculele: trebuie să creați un deficit de 3. Asta înseamnă că ar trebui să arzi Pentru a crea acest deficit caloric, doriți să combinați alimentația sănătoasă și activitatea fizică sănătoasă. După cum explică Clinica Mayo, dieta are un efect mai puternic asupra pierderii în greutate, dar activitatea fizică este importantă, deoarece vă asigură că nu pierdeți densitatea osoasă sau masa musculară pe măsură ce pierdeți în greutate. Activitatea fizică este, de asemenea, mai importantă atunci când vine vorba de evitarea recâștigării în greutate după pierdere.

Majoritatea adulților au nevoie doar de de minute de activitate aerobă moderată pe săptămână sau de 75 de minute de activitate aerobă viguroasă pe el vrea să pierzi greutatea pentru a profita de beneficii pentru sănătate. Clinica Mayo încurajează oamenii să urmărească cel puțin 30 de minute pe zi; cu toate acestea, dacă intenționați să slăbiți, este posibil să fie nevoie să vă angajați în mai multe activități. Atingerea unui obiectiv de deficit de de calorii în fiecare zi necesită efort.

  • Gina Ragusa
  • 7 cele mai importante sfaturi de slabit de care trebuie sa tii cont | rentacarwithdriver.ro

Clinica Mayo listează că o persoană de de kilograme ar trebui să se angajeze într-o oră de aerobic în apă pentru a arde de calorii, o oră de drumeții pentru a arde de calorii, o oră de alergare la 5 mile pe oră pentru a arde de calorii sau oră de înot ușor până la ture moderate pentru a arde de calorii. În mod similar, USDA ChooseMyPlate listează alte activități viguroase care pot arde caloriile și vă pot ajuta în eforturile de slăbire.

Potrivit USDA, o persoană de de kilograme ar putea arde de calorii mergând într-un ritm de 4,5 mile pe oră timp de o oră sau de calorii mergând cu bicicleta într-un ritm mai mare de 10 mile pe oră timp de o oră.

Activitățile moderate vă pot ajuta să profitați de beneficii pentru sănătate, dar s-ar putea să nu fie la fel de favorabile pierderii în greutate ca activitățile viguroase, mai ales dacă le faceți doar 30 de minute. De el vrea să pierzi greutatea, acea persoană de de kilograme care întreprinde 30 de minute de curte ușoară va arde doar de calorii, iar întreprinderea de 30 de minute de golf va arde doar de calorii.

el vrea să pierzi greutatea arzătoarele de grăsime universale efecte secunderios

Acesta este motivul pentru slimming dragees 60 tabs timpul și intensitatea antrenamentului sunt importante dacă încercați să slăbiți.

Dar puteți arde calorii suplimentare dacă doriți să fiți activ în afara sesiunilor de antrenament obișnuite.

Cat de rapida ar trebui sa fie scaderea in greutate?

NHLBI recomandă să alegeți să luați scările în loc de lift sau să faceți treburi obișnuite, cum ar fi spălarea mașinii, grădinăritul, greblarea frunzelor sau lăsarea zăpezii.

Nu uitați să mâncați bine Activitatea fizică vă mărește cheltuielile calorice, dar puteți contribui și la deficitul caloric prin reducerea aportului caloric.

el vrea să pierzi greutatea dimensiunea pantofilor înainte și după pierderea în greutate

Dacă doriți ca acel deficit de de calorii pe zi să piardă 7 kilograme într-o lună și faceți un antrenament care arde aproximativ de calorii, atunci trebuie să vă reduceți aportul caloric cu aproximativ de calorii.

În acest fel, creați jumătate din deficitul caloric prin exerciții fizice și jumătate prin dietă. Dacă sunteți obișnuiți să mâncați o dietă de 2.

NHLBI oferă un eșantion de plan de alimentație pentru o dietă constând din bucătărie tradițională americană care totalizează aproximativ 1. Este important să vă individualizați planul de slăbire pe baza obiceiurilor alimentare curente.

Pagina principala întrebarea mea este cât de mult slăbesc într-o lună? Aș vrea să slăbesc 5 kg. Merg pe banda de alergat timp de 6 zile, adică aproximativ de calorii pe zi. De asemenea, mănânc destul de sănătos.

De exemplu, dacă consumați în prezent 3. În acest exemplu, o reducere la 2.

  • Despre nutritie O persoana cu o greutate sanatoasa este o persoana sanatoasa.
  • Cat de rapida ar trebui sa fie scaderea in greutate?

Și, în timp ce intenționați să creați acel deficit caloric de de calorii pe zi pentru a pierde 7 kilograme într-o lună într-un obiectiv minunat, nu fiți dezamăgiți dacă nu se întâmplă. Ca un studiu din decembrie publicat în Jurnalul internațional de obezitate observă, regula a 3.

el vrea să pierzi greutatea pierde brațul de grăsime în 10 zile

În plus, nevoile dvs. Pentru fiecare kilogram pe care îl pierzi, arzi cu calorii mai puține. Prin urmare, numărul de pe scară nu este întotdeauna cel mai bun indiciu al succesului în lupta împotriva obezității - în schimb, urmărește să-ți îmbunătățești în mod constant stilul el vrea să pierzi greutatea viață și să rămâi cu alegerile unei diete de înaltă calitate și a activității fizice regulate.

Asevedeași