Chickpeas vă ajută să pierdeți în greutate

Cele mai bune de modalități de a pierde în greutate - Pierdere În Greutate

Dar Dieta Mediteraneană merită cu adevărat hiperul?

chickpeas vă ajută să pierdeți în greutate

În iunie trecută, mulți și-au pus această întrebare atunci când New England Journal of Medicine a retras un studiu major dincare susținea că dieta mediteraneană vă reduce riscul de atac de cord și accident vascular cerebral. Deoarece cercetarea din nu a îndeplinit standardele unui studiu de control randomizat, nu au existat suficiente dovezi pentru a susține studiul, a declarat retragerea.

Încerci să slăbești? Iată 5 gustări de savurat și 3 de evitat

Dar, la sfârșitul zilei, Sean Heffron, medicul cardiolog preventiv la NYU Langone Health, spune că Dieta Mediteraneană este în continuare cea mai sănătoasă cale de a mânca. Vrei să încerci dieta mediteraneană?

Iată ce trebuie să știți. Ce să mâncați pe dieta mediteraneană Dieta mediteraneană accentuează alimentele sănătoase pentru inimă, precum nucile, peștele și uleiul de măsline și limitează aportul de carne roșie, unt și zahăr adăugat.

Un plan de mese de 7 zile pe bază de plante pentru a vă ajuta să pierdeți în greutate

Din acest motiv, s-ar putea să fie dificil să vă adaptați la Dieta Mediterană dacă vă bazați pe mese fără griji cum să vă măsurați pentru pierderea de grăsimi înghețate.

Iată mai jos cele mai obișnuite capcane ale Dietei Mediteraneene, conform piramidei Dietei Mediteraneene. Cereale : la fiecare masă se mănâncă una sau două porții de pâine integrală, paste, orez și cuscus.

chickpeas vă ajută să pierdeți în greutate

Legume : Include două porții de legume într-o varietate de culori, atât la prânz, cât și la cină. Pentru referință, o porție este aproximativ o jumătate de cană de legume fierte sau o cană de legume crude. Opțiunile tradiționale mediteraneene includ kale, vinete, anghinare, sfeclă și cartofi dulci. Fructe : Fructele sunt consumate ca desert, cu una-două porții recomandate după prânz și cină. Optați pentru fructe precum mere, caise, curmale, smochine și rodii, toate obișnuite în regiunea mediteraneană.

Cele mai bune 200 de sfaturi pentru slăbit

Grăsimi: în loc să mănânci chipsuri sau gustări procesate, obțineți-vă grăsimile din surse sănătoase pentru inimă, cum ar fi uleiul de măsline și nuci. Limitați consumul de ulei de măsline la una și patru linguri pe zi. Acesta include uleiul folosit pentru gătit. Limitați consumul de carne roșie la numai de câteva ori pe lună. Produse lactate : În conformitate cu dieta mediteraneană, puteți mânca trei porții de iaurt cu conținut scăzut de grăsimi, brânză sau lapte pe săptămână.

chickpeas vă ajută să pierdeți în greutate

Care sunt avantajele dietei mediteraneene? Din nou, din nou, studiile arată că Dieta Mediteraneană vă protejează inima.

  • 11 Diete ideas in | diete, sănătate, slăbește
  • Alimente bogate în fibre pentru pierderea în greutate - lista - Produse - June
  • Produse de panificație Când încercăm să slăbim, de obicei ne gândim la modul în care trebuie să mâncăm mai puțin sau la faptul că trebuie să eliminăm anumite tipuri de alimente din dieta noastră.
  • The pickiest of you will be satisfied!
  • Pierderea în greutate new lenox

Acesta este un avantaj important, deoarece bolile de inimă sunt principalul ucigaș al bărbaților din Statele Unite, potrivit Centrelor pentru controlul și prevenirea bolilor CDC. Un studiu preliminar realizat de Colegiul American de Cardiologie aruncă o lumină și mai mare asupra acestei statistici: După ce au urmărit peste 2. În plus, dieta subliniază uleiul de canola, nucile și peștele gras, care conțin acizi grași omega-3, un tip de grăsime care vă poate ajuta să scădeați trigliceridele un tip de grăsime din sângele vostrusă vă mențineți tensiunea arterială stabilă și vasele de sânge sănătoase, toate acestea beneficiind inima ta pe termen lung, potrivit Clinicii Mayo.

Mâncarea creierului este un lucru real, potrivit unui review publicat în revista Frontiers in Nutrition.

  • Încerci să slăbești? Iată 5 gustări de savurat și 3 de evitat - Sănătate -
  • 6 beneficii dovedite ale dietei mediteraneene | Sănătate și nutriție
  • FĂINĂ DE FĂINĂ - CUM SĂ O FACI LA DOMICILIU CA SĂ SCAPI DE GREUTATE - DIETA ȘI NUTRIȚIE
  • Politica De Confidențialitate Cele mai bune de sfaturi pentru slăbit Vărsarea acestor kilograme nedorite înseamnă a face alegeri simple.
  • Hummus este o scufundare populară mediteraneană Hummusul este obișnuit fabricat cu năut Năuturile sunt ambalate cu proteine Cine a spus că pierderea în greutate este o afecțiune plictisitoare și plictisitoare, nu a petrecut niciodată cu adevărat suficient timp în bucătărie pentru a experimenta.
  • Cele mai bune de modalități de a pierde în greutate - Pierdere În Greutate
  • Tnt fat burner gnc

Cercetătorii australieni au analizat 18 studii diferite care au examinat impactul Dietei Mediterane asupra funcționării creierului și au descoperit că persoanele care s-au lipit de dietă au prezentat rate mai scăzute de declin cognitiv legat de vârstă și au un risc mai mic de a dezvolta boala Alzheimer. De fapt, consumul de alimente mediteraneene a fost asociat cu o mai bună memorie de lucru și atenție.

chickpeas vă ajută să pierdeți în greutate

Multe alimente din Dieta Mediteraneană reduc inflamația în corpul vostru, iar oamenii de știință cred că acest lucru protejează celulele nervoase din creierul dumneavoastră de la deteriorare, sugerează cercetările din Spania. Antioxidantii din alimentele omologate mediteraneene, precum verdeturile cu frunze inchise, portocalele, ardeii si cartofii dulci sunt minunate pentru viziunea ta, potrivit Academiei Americane de Oftalmologie.

În plus, persoanele care mănâncă doar o porție de pește pe săptămână au un risc mai mic de 31 la sută de a dezvolta degenerare maculară legată de vârstă timpurie AMDun tip de leziuni oculare care este cauza principală a pierderii vederii pentru persoanele de 50 de ani și mai mari, arata un studiu. Cancerul colorectal este a doua cauză principală de deces chickpeas vă ajută să pierdeți în greutate cancer la bărbații din Statele Unite, conform American Cancer Society.

chickpeas vă ajută să pierdeți în greutate

Dar consumul anumitor alimente poate reduce în primul rând șansele de a dezvolta boala, potrivit cercetărilor preliminare ale Societății Europene pentru Oncologie Medicală. După ce au examinat de persoane care au fost examinate de boală sau au suferit colonoscopii, oamenii de știință au descoperit că cei cu polipi de colon avansați - o mulțime de celule precanceroase care se formează pe mucoasa colonului sau rectului - au raportat că au consumat mai puține alimente din Dieta Mediteraneană și mai multă carne roșie.

De fapt, consumul a cel puțin 90 de grame de cereale integrale pe zi vă poate reduce riscul de cancer de colon cu 17 la sută, potrivit unui raport al Fondului Mondial de Cercetare a Cancerului și al Institutului American de Cercetări Cancer.

chickpeas vă ajută să pierdeți în greutate

Motivul: fibrele din cereale integrale vă mențin regulat, ceea ce poate reduce la minimum șansele de a dezvolta mutații cauzatoare de cancer în tractul digestiv, notează autorii raportului.

Acestea fiind spuse, dieta dvs.

Dacă ați intenționat să dați acestui plan de mâncare vegetală înainte, există câteva lucruri pe care trebuie să le luați în considerare și să le planificați pentru a vă asigura că dieta dvs. Ce este exact o dietă pe bază de plante? Oamenii au opinii foarte diferite cu privire la ceea ce cred că înseamnă o dietă pe bază de plante, arată sondajul din al Food and Health Health Foundation al International Food Information Council Foundation. Aproximativ o treime din persoanele chestionate consideră că este o dietă vegană evită toate produsele de origine animală, inclusiv lactatele sau ouăleîn timp ce aproximativ 30 la sută cred că înseamnă concentrarea pe alimentele minim procesate care provin din plante cu aport limitat de carne, ouă și lactate. Alți 20 la sută au considerat că o dietă pe bază de plante este aceeași cu o dietă vegetariană, în timp ce opt la sută au afirmat că înseamnă a încerca să obțineți cât mai multe fructe și legume posibil, fără a limita carnea, ouăle și lactatele.

Colonoscopiile îți pot salva viața, astfel încât cel mai bun mod de a prinde cancerul de colon chickpeas vă ajută să pierdeți în greutate devreme este prin a fi examinat regulat pentru acesta. Rinichii tăi nu primesc suficient credit: lucrează constant pentru a filtra apa suplimentară și deșeurile din sângele tău, producând în același timp hormoni care îți mențin presiunea sângelui și oasele puternice.

8 Grains to Eat to Lose Weight and 3 to Avoid

Cu toate acestea, boala renală cronică, sau leziuni renale pe termen lung, afectează peste 30 de milioane de americani.

Asevedeași